Vi i Solhytten vil at du som vår kunde skal være fornøyd med din nye hytte. Derfor har vi egne folk som jobber med kundeservice også etter overtakelse og innflytting. Vår målsetting er at du skal få svar på dine henvendelser innen 3 dager, enten det er snakk om spørsmål om bruk og vedlikehold av hytten eller det er reklamasjoner.
For generelle henvendelser, ta kontakt med oss på kundeservice@solhytten.no.
John Mydland:
904 07 907
Raymond Nord-Varhaug:
992 66 648
I FDV-permen (Forvaltning, drift og vedlikehold) som du fikk etter du kjøpte hytte av oss, finner du mye informasjon om hvordan hytten skal brukes, vedlikeholdes og etterbehandles. Det viktigste løpende vedlikeholdet du som hytteeier må utføre, kan du lese om i FDV-permens huskeliste.
Reklamasjoner etter hyttekjøp er regulert i Bustadoppføringslova. Denne loven beskriver plikter og rettigheter i forbindelse med feil og mangler, og hvordan kunde og hytteselger skal gå fram ved reklamasjonssaker.